Przejdź do głównej zawartości

Hail on 09-06-2013, Piotrówek

If I wasn't there, I would not belive this. Below, you can watch the video I took yesterday just after 30min hail...hmmmmm no comment, right?


Gdyby ktoś mi wczoraj powiedział, że będzie gradobicie, wyśmiałabym tą osobę, gdyż pogoda była iście grillowa...w zaledwie 30min pogoda zmieniła się z deszczową, a potem w grad, wielki jak nigdy dotąd na oczy nie widziałam, kulki wielkości ok 2cm!? Współczuję tylko rolnikom, bo tego lata chyba nie będzie co zbierać...










zdjęcia i video są moją własnością/pics and the video are my own property

Komentarze

  1. No nieźle!
    Ostatnio biegłam w gradowej ulewie do domu razem z Juniorem, ale takiego wielkiego grochu na szczęście nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylo starsznie, zniszczenia jakie poniesli mieszkancy tych wsi sa niestety ogromne, a to sie odbije i na ich portfelach i na naszych, pola wymyte, rosliny polamane, dachy powyginane, a i co niektore pojazdy ucierpaly...

      ja cale szczescie schowalam sie autem pod drzewem i tak przeczekalismy gradobicie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Thank you for sharing your thoughts with me