Przejdź do głównej zawartości

DIY WOODEN JEWELS STAND

Hi there,
it's been a while since I last posted on my blog.

Witam ponownie po krótkiej przerwie!





Nevertheless I am back with quite nice piece, made (Not By Myself) by my friend. You can check his workshop there: https://www.facebook.com/klinikadrewna.piotrzurkiewicz
I found a piece of wood myself and asked, if he could put it on some thick peg, and this is it!
Hope you like it, I personally love it !
Thanks P.!

To, co widzicie, to dzieło na wpół moje i mojego znajomego (hihi, bardziej jego niż moje, gdyż ja jedynie dałam pomysł i znalazłam gałązkę, on wykonał całą resztę),  uważam, że wyszło całkiem niezłe cacko.Oto link jego FB, na którym znajdziecie jego prace https://www.facebook.com/klinikadrewna.piotrzurkiewicz
Pomysł na taki stojak już wcześniej zamieściłam w jednym z postów tu, na blogu, minął kawał czasu zanim wybrałam się na poszukiwanie właściwej gałązki, a potem dalsze wykonanie wszystkiego przez Piotrka, czyli pomalowanie i przymocowanie jej do solidnego klocka.
Bardzo Ci za to dziękuję!








Komentarze

Prześlij komentarz

Thank you for sharing your thoughts with me